6 Mart 2009 Cuma

galatasaray a gol atmak güzeldir :)


Galatasaray’ın UEFA Kupası’ndaki rakibi Hamburger SV’nin kadrosundaki tek Türk oyuncu olan 19 yaşındaki Tunay Torun, Galatasaray’ı yenerek, bu turu atlayacaklarına inandığını söyledi.
Tunay, AA muhabirine yaptığı açıklamada, Galatasaray maçına hazır olduğunu belirterek, "Tümüyle kendi takımıma konsantre oldum. Şu an yedek kadrodayım. Oynayıp oynamayacağıma ise hocam karar verecek. Galatasaray çok büyük bir takım. Galatasaray’a karşı gol atmak güzel bir duygu olurdu. İlk formayı Hamburg’ta giydim, Hamburgluyum. Bu maçı Hamburg’un alacağına inanıyorum. İki maçı da inşallah alırız" dedi.
Hamburger SV ile 2011 yılına kadar sözleşme imzaladığını ifade eden Tunay, şunları söyledi:
"16 yaşına kadar St. Pauli’de oynadım. Sonra Hamburger SV (B) gençler takımına transfer oldum. Daha sonra (A) gençlere alındım. İki yıldan bu yana da Hamburger SV için oynuyorum. Özellikle öne doğru, sağ ve sol kanatta iyi olduğum söyleniyor."


Babasının Samsun, annesinin İstanbullu olduğunu belirterek, kendisini ise Hamburglu olarak tanımlayan Tunay, U21 Türk Milli Takımında da oynadığını kaydederek, "Galatasaray çok güçlü bir takım. Galatasaray’da özellikle Lincoln ve Arda’yı çok beğeniyorum. İki oyuncunun da teknikleri, kaleye uzaktan baskı yapmaları ve öne doğru atak hareketleri çok güçlü" diye konuştu.
Galatasaray’ın Bordeaux’ya karşı çok iyi bir performans sergilediğini, bunda oyuncular kadar, çalıştıran antrenörün de rol oynadığını belirten Tunay, şöyle devam etti:
"Hamburger SV’nin teknik direktörü Martin Jol ve futbol şubesi sorumlusu Dietmar Beiersdorfer, her ikisi de çok sıcak insanlar. Bize, özellikle gençlere çok yardımcı oluyor ve imkan tanıyorlar. Beiersdorfer sorunlarımız olduğu zaman bizimle yakından ilgileniyor. Her ikisi de ne yapmamız gerektiği konusunda bize taktik veriyorlar."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder